• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Гурткова робота

/Files/images/16251618.jpg

Шановні батьки!

Так, як сміється Ваш малюк, не сміється ніхто. Як він їсть, розмовляє, бігає, пустує, жартує, так ніхто ніколи цього не робив, навіть якщо він як дві краплі води схожий на тата, маму, прадіда або когось ще з рідні, близької чи далекої.
Ваша дитина унікальна. Вона індивідуальна в усьому, в своїх бажаннях, мотивах, які визначають ї поведінку, в тому як вона любить вас своїх батьків.
Обравши наш дошкільний заклад Ваша дитина буде оточена турботою та теплом наших працівників. Малята будуть мати можливість розвинути творчі задатки та здібності, які закладені в них природою.

Базовий компонент дошкільної освіти є Державним стандартом дошкільної освіти України, який реалізується через Базову програму розвитку дитини дошкільного світу "Я у Світі" і є програмою відкритого типу, оскільки залишає можливість для використання варіативної частини, до якої входять освітні лінії "Комп'ютерна грамота", "Іноземна мова", "Хореграфія", "Шахи".

На базі ДНЗ № 11 "Золотий ключик" діють гуртки:

  • Хореогарфічний - ТАНцДЕМ (для дітей молодшого, середнього та старшого дошкільного віку),
  • Англійської мови "Нappy English" (для дітей старшого дошкільного віку),
  • Інтелектуальний "Ерудит" (середнього та старшого дошкільного віку).
Ефективність гурткової роботи значною мірою зумовлюється належним програмно-методичним забезпеченням. Робота гуртків будується за авторськими перспективними планами, складеними їх керівниками на основі власних доробок, запозиченого перспективного педагогічного досвіду, освітніх інновацій.

Організовуючи гурткову роботу в закладі, педагоги уникають надмірних навантажень на дітей. Тривалість гурткових занять відповідає вікові дітей і не перевищує встановлених норм для навчальних занять.

Окрім того, педагоги ДНЗ своєчасно та кваліфіковано проводять роз'яснювальну роботу з батьками щодо залучення дітей до відвідування гуртків. Саме уважне ставлення батьків до власних потреб у тісній співпраці з вихователями сприяє своєчасному виявленню і задоволенню естетичних, пізнавальних, рухових, мовленнєвих та інших потреб дітей, розвитку відповідних здібностей.
Кiлькiсть переглядiв: 956

Коментарi