/Files/images/kartinki/intellekt.jpg

Якими виростають сьогодні діти, як формуватимуться їхні моральні якості, духовність, інтелект, особистість у цілому - ці питання не можуть не хвилювати нас фахівців, причетних до дошкільної справи.

Очікування пов’язані насамперед з формуванням життєздатної, всебічно розвиненої, гнучкої, свідомої, творчої людини. Людини, яка здатна пізнавати, знаходити шляхи розв’язання назрілих проблем, діяти в нестандартних ситуаціях, відкривати нове, глибоко усвідомлювати свій досвід і сміливо висувати оригінальні ідеї.

Належної уваги заслуговують праці науковців І.Стеценко, К. Крутій, Л.Тіхомірової, О. Барташнікова, які доводять: щоб підготувати дитину до життя, її необхідно навчити логічно та творчо мислити і використовувати набуті знання, уміння, навички у своєму житті.

Кожен педагог шукає свої шляхи, методи та прийоми для вирішення цих завдань, використовуючи різні форми навчання і виховання.

Актуальність даного питання і обумовила створення гуртка інтелектуального розвитку "Ерудит"

Не секрет, що розвиток мислення дитини залежить не просто від віку, а й від того, як організовується і спрямовується її пізнавальна діяльність. Безперечно, що спеціальним навчанням можна підвищити рівень розвитку мисленнєвих дій, суджень, міркувань та умовиводів. Саме це і відбувається під час розвивальних занять гуртка «Ерудит», де діти не просто накопичують та поглиблюють знання, а й вчаться самостійно і нестандартно міркувати, грамотно обґрунтовувати свою точку зору, самостійно приймати рішення, не бояться завдань з багатьма варіантами розв’язку. Схваленню підлягають спроби дітей діяти самостійно, конструктивно, сміливо, виявляючи допитливість та гнучкість мислення.

Кiлькiсть переглядiв: 57

Коментарi

  • Олена

    2015-08-15 18:37:33

    Чудові матеріали!...