2023-03-24
Сьогдні тренінг з педагогами нашого закладу підготувала і провела вихователь-методист Ямкова Л.І.
Освітній процес, орієнтований на потреби кожної дитини, може реалізовуватись сьогодні у нашому закладі.
Вихователь-методист разом з педагогами розглядали особливості організації такого освітнього процесу та порівнювали їх із власною педагогічною діяльністю.
Тематика та мета роботи | Форми роботи | Форми відображення | Дидактичні матеріали й обладнання | |
1 | 1. Створення інтелектуальної карти «Розуміння, що має розуміти педагог» | |||
2 | Основні аспекти реалізації педагогіки розуміння в освітньому процесі Мета: визначити особливості організації освітнього процесу з урахуванням потреб кожної дитини | Вправа у групах «Лото» | Утворені пари карток, на яких співвіднесені характеристики освітнього процесу та діяльність педагогів щодо організації освітнього процесу | Роздатковий матеріал — картки, на яких записані характеристики освітнього процесу та діяльність педагогів щодо його організації |
3 | Педагогічні взаємини педагога й дитини Мета: формувати у вихователів розуміння специфіки педагогічних взаємин | Лекція-презентація | Мультимедійна презентація, картки-слайди | |
4 | Базові потреби дитини Мета: розширити знання педагогів стосовно базових потреб дитини у контексті формування її особистісних якостей | Лекція-презентація, | Мультимедійна презентація, | |
5 | Таблиця | |||
6 | перегляд та аналізування відеоматеріалу | Аналіз спостережень | Відеоматеріал, бланки для фіксування спостережень | |
7 | Компетентності педагога Мета: конкретизувати зовнішні та внутрішні аспекти професіоналізму педагога | Інформаційне повідомлення, Мозковий штурм «Педагогічний кейс» | Карта-«кейс» | Паперові стрічки-пазли: смужки паперу з назвами компетенцій та їх трактуванням |
8 | Самоаналіз педагогічної діяльності Мета: спонукати педагогів до рефлексії власної педагогічної діяльності та націленості на професійний розвиток | Рефлексія | Анкета | Анкети для рефлексії |
9 | Створення каладжу «Модель дошкільного закладу» |