• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Зустріч батьків дітей старшого дошкільного віку з вчителем початкової ланки Білоцерківського ліцею-гімназії № 12

Зустріч батьків дітей старшого дошкільного віку з вчителем початкової ланки Білоцерківського ліцею-гімназії № 12

2024-01-31

Сьогодні в нашому закладі відбулася зустріч батьків дітей старшого дошкільного віку з вчителем початкової ланки Білоцерківського ліцею-гімназії №12 де було розглянуто питання наступності ЗДО і школи.

Початкова ланка – своєрідна перша нота шкільного життя. Початкова школа – фундамент шкільного навчання, адже саме тут закладається основа для формування особистості майбутнього громадянина.

Вчителі початкових класів працюють за новим Державним стандартом початкової загальної освіти, який сформовано на засадах особистісно орієнтованого і компетентнісного підходів. Згідно зі Стандартом освітній процес у початковій школі спрямовується на досягнення результатів навчання учнів початкових класів – сформованих ключових і предметних компетентностей.

Вкрай важливо зробити безболісним та успішним для дитини перехід від однієї вікової сходинки до наступної, максимально створити передумови зближення процесу розвитку, виховання і навчання старших дошкільнят і молодших школярів.

Вихователі виробили модель випускника дошкільного закладу.

Модель випускника закладу дошкільної освіти

*Сформовані базові якості особистості

*Фізичне, психічне, морально-духовне здоров’я

*Компетентність у сферах життєдіяльності

*Збалансованість прагнення до самореалізації, саморозвитку і самозбереження

*Сформованість цілісного бачення світу

*Володіння елементарними формами самореалізації, поведінки і діяльності

*Розвиненість почуттєвої сфери

*Елементарні форми логічного мислення

*Віра у власні можливості, оптимістичне ставлення до життя

*Розвиток уяви як передумови креативності

*Здатність здійснювати найпростіші форми контролю власної діяльності

Вчителями вироблена модель випускника початкової школи.

Модель випускника початкової школи

*Уміє будувати відносини з дорослими, однолітками.

*Володіє доступними видами суспільно-корисної праці.

*Має уявлення про здоровий спосіб життя, елементарні культурно-гігієнічні навички.

*Дисциплінований, знає правила поведінки на вулиці, в побуті та громадських місцях.

*Уміє зосередити свою увагу на запропонованому матеріалі і діяти відповідно до вказівок педагога.

*Має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя.

*Володіє наочно-образною пам’яттю.

*Має розвинену тонку моторику й сенсомоторну координацію.

*Уміє правильно і свідомо читати цілими словами.

*Списувати текст , записувати під диктовку.

*Правильно вимовляє звуки, підтримує бесіду.

*Оперує математичними діями, розв’язує прості завдання, має поняття про геометричні фігури.

*Виявляє емоційно-позитивне ставлення до живої природи.

*Самостійно експериментує з кольором, формою.

*Свідомо реагує на навколишній світ.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi