2024-01-31
Сьогодні в нашому закладі відбулася зустріч батьків дітей старшого дошкільного віку з вчителем початкової ланки Білоцерківського ліцею-гімназії №12 де було розглянуто питання наступності ЗДО і школи.
Початкова ланка – своєрідна перша нота шкільного життя. Початкова школа – фундамент шкільного навчання, адже саме тут закладається основа для формування особистості майбутнього громадянина.
Вчителі початкових класів працюють за новим Державним стандартом початкової загальної освіти, який сформовано на засадах особистісно орієнтованого і компетентнісного підходів. Згідно зі Стандартом освітній процес у початковій школі спрямовується на досягнення результатів навчання учнів початкових класів – сформованих ключових і предметних компетентностей.
Вкрай важливо зробити безболісним та успішним для дитини перехід від однієї вікової сходинки до наступної, максимально створити передумови зближення процесу розвитку, виховання і навчання старших дошкільнят і молодших школярів.
Вихователі виробили модель випускника дошкільного закладу.
Модель випускника закладу дошкільної освіти
*Сформовані базові якості особистості
*Фізичне, психічне, морально-духовне здоров’я
*Компетентність у сферах життєдіяльності
*Збалансованість прагнення до самореалізації, саморозвитку і самозбереження
*Сформованість цілісного бачення світу
*Володіння елементарними формами самореалізації, поведінки і діяльності
*Розвиненість почуттєвої сфери
*Елементарні форми логічного мислення
*Віра у власні можливості, оптимістичне ставлення до життя
*Розвиток уяви як передумови креативності
*Здатність здійснювати найпростіші форми контролю власної діяльності
Вчителями вироблена модель випускника початкової школи.
Модель випускника початкової школи
*Уміє будувати відносини з дорослими, однолітками.
*Володіє доступними видами суспільно-корисної праці.
*Має уявлення про здоровий спосіб життя, елементарні культурно-гігієнічні навички.
*Дисциплінований, знає правила поведінки на вулиці, в побуті та громадських місцях.
*Уміє зосередити свою увагу на запропонованому матеріалі і діяти відповідно до вказівок педагога.
*Має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя.
*Володіє наочно-образною пам’яттю.
*Має розвинену тонку моторику й сенсомоторну координацію.
*Уміє правильно і свідомо читати цілими словами.
*Списувати текст , записувати під диктовку.
*Правильно вимовляє звуки, підтримує бесіду.
*Оперує математичними діями, розв’язує прості завдання, має поняття про геометричні фігури.
*Виявляє емоційно-позитивне ставлення до живої природи.
*Самостійно експериментує з кольором, формою.
*Свідомо реагує на навколишній світ.