На цій сторінці ви маєте можливість познайомитись із різноманітними інноваційними технологіями, які використовуємо у своєму дошкільному навчальному закладі.
Інноваційна діяльність – це цілеспрямований процес застосування інновацій (зміни всередині системи) й експериментальної перевірки результативності.
* апробація вітчизняних і світових освітніх та педагогічних інновацій;
* апробація інновацій, розроблених у ході експериментальної роботи регіонального рівня;
* розробка й експериментальна перевірка продуктивності й можливості застосування освітніх і педагогічних інновацій;
* застосування освітніх і педагогічних інновацій.
Пріоритетними завданнями педагогічного колективу нашого дошкільного навчального закладу, у здійсненні інноваційної діяльності, є:
* вивчення освітніх інновацій, визнаних ефективними вітчизняною та світовою педагогічною наукою, а також ефективність їхнього упровадження в інших дошкільних навчальних закладах;
* моніторинг ефективності впровадження інновацій, розроблених педагогічним колективом дошкільного навчального закладу;
* створення бази даних щодо впровадження освітніх і педагогічних інновацій у дошкільному навчальному закладі;
* розробка методичних рекомендацій.
* матеріальна база;
* рівень професійної кваліфікації, освіти, стаж роботи, вік педагогів;
* можливості впровадження нововведень, та контролю за процесом упровадження;
* готовність керівника до нововведень.
- виявлення інноваційної ініціативи;
- створення інновації:
- розробку, експертизу й апробацію інноваційного освітнього проекту, який зумовлює вибір найбільш прийнятного варіанта стратегії розвитку освітнього закладу.
- одержання експериментальних результатів;
- апробацію одержаних експериментальних результатів;
- розповсюдження й освоєння інновації;
- збереження інновації.
Парціальні програми в ЗДО «Дивограй» 2023-2024 н.р.
Учителі - логопеди
Вихователі
- Цікаві шашки: програма та методичні рекомендації з організації навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шашки/ В.В. Семізорова, О.В. Романюк, Г.Дульська.
- Розвивальне читання для дошкільнят (за методикою Л.Шелестової) Програма /Л. Шелестова, О.Романюк, З.Кроха, Н.Сич, Г.Волкова
- Парціальна програма з патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку «Моя країна – Україна»
Інноваційні технології у роботі
- Використання схем-моделей для навчання описових розповідей (Крутій),
- Логічні блоки Дьєнеша,
- -Кольорові палички Кюїзенера,
- Шелестова Л. «Вчимося читати»,
- В.О. Сухомлинський
Участь у проектній діяльності видавництва Генеза та КТП за посібником «Буду вправним первачком», 2 вихователя, 11 дітей . група №9 «Яблучко»