Шановні колеги!!!

На цій сторінці ви маєте можливість познайомитись із різноманітними інноваційними технологіями, які використовуємо у своєму дошкільному навчальному закладі.

Інноваційна діяльність – це цілеспрямований процес застосування інновацій (зміни всередині системи) й експериментальної перевірки результативності.

Основні напрями інноваційної діяльності:

* апробація вітчизняних і світових освітніх та педагогічних інновацій;

* апробація інновацій, розроблених у ході експериментальної роботи регіонального рівня;

* розробка й експериментальна перевірка продуктивності й можливості застосування освітніх і педагогічних інновацій;

* застосування освітніх і педагогічних інновацій.

Пріоритетними завданнями педагогічного колективу нашого дошкільного навчального закладу, у здійсненні інноваційної діяльності, є:

* вивчення освітніх інновацій, визнаних ефективними вітчизняною та світовою педагогічною наукою, а також ефективність їхнього упровадження в інших дошкільних навчальних закладах;

* моніторинг ефективності впровадження інновацій, розроблених педагогічним колективом дошкільного навчального закладу;

* створення бази даних щодо впровадження освітніх і педагогічних інновацій у дошкільному навчальному закладі;

* розробка методичних рекомендацій.

Чинниками, які визначають інноваційний потенціал освітнього закладу є:

* матеріальна база;

* рівень професійної кваліфікації, освіти, стаж роботи, вік педагогів;

* можливості впровадження нововведень, та контролю за процесом упровадження;

* готовність керівника до нововведень.

Здійснення інноваційної діяльності передбачає:

- виявлення інноваційної ініціативи;

- створення інновації:

- розробку, експертизу й апробацію інноваційного освітнього проекту, який зумовлює вибір найбільш прийнятного варіанта стратегії розвитку освітнього закладу.

- одержання експериментальних результатів;

- апробацію одержаних експериментальних результатів;

- розповсюдження й освоєння інновації;

- збереження інновації.

Інформація про програми, методичні посібники, методичні рекомендації

закладу дошкільної освіти № 11 «Дивограй»

що використовують педагоги у 2023-2024 навчальному році.

Парціальні програми в ЗДО «Дивограй» 2023-2024 н.р.

Учителі - логопеди

Програма “Корекційно-розвиткова робота з дітьми із загальним та фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення” (автори: Кравцова І.В., Стахова Л.Л.)

Вихователі

- Цікаві шашки: програма та методичні рекомендації з організації навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шашки/ В.В. Семізорова, О.В. Романюк, Г.Дульська.

- Розвивальне читання для дошкільнят (за методикою Л.Шелестової) Програма /Л. Шелестова, О.Романюк, З.Кроха, Н.Сич, Г.Волкова

- Парціальна програма з патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку «Моя країна – Україна»

Інноваційні технології у роботі

- Використання схем-моделей для навчання описових розповідей (Крутій),

- Логічні блоки Дьєнеша,

- -Кольорові палички Кюїзенера,

- Шелестова Л. «Вчимося читати»,

- В.О. Сухомлинський

Участь у проектній діяльності видавництва Генеза та КТП за посібником «Буду вправним первачком», 2 вихователя, 11 дітей . група №9 «Яблучко»

Кiлькiсть переглядiв: 69

Коментарi