7.30 - 8.05 - Ранкова зустріч дітей, ігри. Індивідуальне спілкування.
8.05 - 8.15 - Ранкова гімнастика.
8.15 - 8.25 - Підготовка до сніданку.
8.25 – 8.45 - Сніданок.
8.45 - 9.00 - Ігри. Підготовка до організованої діяльності дітей.
9.00 - 10.30 - Освітньо-виховна робота(колективна та індивідуальна робота).
10.30 - 10.40 - Підготовка до прогулянки.
10.40 - 12.15 - Прогулянка.
12.15 - 12.20 - Повернення з прогулянки.
12.20 - 12.30 - Підготовка до обіду.
12.30 - 12.50 - Обід.
12.50 - 13.00 - Підготовка до сну.
13.00 - 15.00 - Денний відпочинок.
15.00 -15.10 - Гігієнічна гімнастика після денного сну.
15.10 - 15.20 - Профілактичні заходи.
15.20 - 15.30 - Самостійні ігри дітей.
15.30 - 16.00 - Організована діяльність дітей
16.00 - 16.10 - Підготовка до підвечірку.
16.10 - 16.30 - Підвечірок.
16.30 - 16.45 - Підготовка до прогулянки.
16.30 - 18.00 - Прогулянка. Самостійна діяльність. Індивідуальна робота з дітьми.
Співпраця із сім’єю. Повернення до дому.
1. Дитина в соціумі 2.Дитина в світі мистецтва (малювання) 3. Особистість дитини (рухова діяльність)10.00 ІІ половина дня 16.00 Розваги муз.керівника (І, ІІІ) |
Дитина в світі мистецтва (театралізована діяльність)
1. Мовлення дитини 2. Особистість дитини (рухова діяльність) ІІ половина дня 16.00 Розваги інструктора з фізкультури (ІІ, ІV) Особистість дитини (здоров’язбережувальна діяльність) Особистість дитини. Спортивні ігри. (Шахи, Шашки) |
1. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (сенсорно-пізнавальна, логіко-математична діяльність) 2. Дитина в світі мистецтва (музика) 11.30 ІІ половина дня |
Пропевдетика
1. Мовлення дитини 2. Дитина в природному довкіллі 3. Особистість дитини (рухова діяльність) 11.20 ІІ половина дня |
Гурткова робота
1. Мовлення дитини (художньо-мовленнєва діяльність) 2.Дитина в світі мистецтва (аплікація/ліплення) ІІ половина дня Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (предметно-практична діяльність) Дитина в соціумі. Соціально-фінансова грамотність Наше предметно-ігрове середовище |