Голова батьківського комітету:
Секретар батьківського комітету:
Члени батьківського комітету:
7.30 - 8.15 - Ранкова зустріч дітей, ігри. Індивідуальне спілкування.
8.15 - 8.25 - Ранкова гімнастика.
8.25 - 8.35 - Підготовка до сніданку.
8.35 – 8.55 - Сніданок.
8.55 - 9.00 - Підготовка до спільної діяльності педагога з дітьми.
9.00 - 10.35- Спільна діяльність педагога з дітьми (колективна та індивідуальна робота).
10.35 - 10.45 - Підготовка до прогулянки.
10.45 - 11.55 - Прогулянка.
11.55 - 12.05 - Повернення з прогулянки.
12.05 - 12.15 - Підготовка до обіду.
12.15 - 12.45 - Обід.
12.45 - 12.55 - Підготовка до денного сну.
12.55 - 15.00 - Денний сон.
15.00 -15.10 - Гігієнічна гімнастика після денного сну.
15.10 - 15.35 - Спільна діяльність педагога з дітьми (колективна та індивідуальна робота).
15.35 - 15.45 - Підготовка до підвечірку.
15.45 - 16.05 - Підвечірок.
16.05 - 18.00 - Підготовка до прогулянки. Прогулянка. Самостійні ігри дітей. Співпраця з родиною вихованців. Індивідуальна робота з дітьми. Повернення додому.
під час освітнього процесу за програмою розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля"на 2023/2024 навчальний рік
1. Дитина в природному довкіллі 2.Особистість дитини (рухова діяльність)10.45 ІІ половина дня |
Мовлення дитини. Основи грамоти
1.Мовлення дитини 9.00 2. Дитина в соціумі 3. Дитина в світі мистецтва (музика) 10.20 ІІ половина дня 16.00 Розваги інструктора з фізкультури (І, ІІІ) Особистість дитини (здоров’язбережувальна діяльність) Особистість дитини. Спортивні ігри. (Шашки, Шашки) |
1. Мовлення дитини (художньо-мовленнєва діяльність) 2. Дитина в світі мистецтва (малювання) 3.Особистість дитини (рухова діяльність) 11.20 ІІ половина дня 16.00 Розваги муз.керівника (І, ІІІ) Дитина в світі мистецтва (театралізована діяльність ) |
1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (сенсорно-пізнавальна, логіко-математична діяльність) 2. Дитина в світі мистецтва (музика) 10.00 ІІ половина дня |
Розвивальне читання за методикою Л.Шелестової
1. Дитина в світі мистецтва (аплікація/ліплення) 2.Особистість дитини (рухова діяльність) ІІ половина дня Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (предметно-практична діяльність) |
Дитина в соціумі. Соціально-фінансова грамотність